onsdag 19 februari 2014

Märkligt inlägg...

...det är precis vad detta inlägg kan kallas. Då jag började blogga kring vårt fritidstorp Lönntorp, så hade jag för avsikt att hålla bloggen Fritidstorpet som ett "skyltförnster" för Lönntorp. Idéen var att ge vänner och släktingar en möjlighet att följa med vad som händer på Lönntorp. Ibland kan det vara frågan om att vi gör något i terrängen, ibland är det frågan om att vi fixat något smått på byggnaderna eller så är det bara fråga om en liten fisketur eller en skogsvandring. I denna blogg ingår bilder av nuläget, beskrivningar av tankar och idéer och utsvävningar kring drömmar.
Till en början hade jag oxo tänkt mig att ge råd kring byggnadsteknik och -vård, men nu har jag kommit underfund med att det inte är samma målgrupp som är intresserade av båda delområden.
Jag har inte i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att allt detta som jag skrivit med lättläslighet, underhållning och lycka som baktanke någonsin skulle kunna användas i syfte att försöka tillskriva mig någon form av oärlighet, lömskhet eller otrovärdighet som varken jag eller de som känner mig känner till.

Jag hoppas att jag aldrig skall behöva förklara bakgrunden till detta märkliga inlägg och hoppas att det skall falla i glömska möjligast fort, men jag har svårt att enbart svälja det faktum att någon våldfört sig på denna blogg i den mån de har gjort...

Ta och njut av sportlovet, precis som vi gjort fast vi inte kan övernatta på Lönntorp för tllfället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar